Diskuse

Píp

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné, napínavé, ale jestli to nejsou již nějaké příznaky civilizačních psychických poruch. Já také slýchávám někdy v noci, když nespím, určité vrčivé zvuky. Myslel jsem si, že pocházejí od nějakého domácího motorového spotřebiče. Ptal jsem se v domě lidí v bytem kolem, ale nikdo mi nic takového nepotvrdil. A časem jsem přišel na to, že tyto podivné vrčivé zvuky nemají objektivní původ, ale jsou moje subjektivní. Jejich zdrojem je můj mozek, ale situace se nezhoršuje, naopak už dost dlouho jsem je neslyšel.

0 0
možnosti

Nebo je to tím, že jste po záhadném zvuku začal pátrat a tak s tím přestali (ať už je to kdokoli :))

Ale máte pravdu, když člověk nemůže v noci spát je až neuvěřitelné, co všechno slyší. Většinou jsou to obyčejné zvuky, kterých si ve dne ani nevšimne. A je také hodně těch, jejichž původ nikdy nerozluštíme.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS